Nyt tai koskaan on teidän laiskempienkin noustava sohviltanne ja lähteä käpyttelemään lähimmälle kioskille tekemään lotto! Näin minä teen ja varmasti tekee myös valtaosa suomalaisista. Lotossa on jättipotti jaossa, rahaa siis tulee ja paljon, jos voitto tulee, melkein kämmenellinen miljoonia, kenelle ei kelpaisi?

Lotosta kevyesti kouluun, sain korvatuksi nollan vitoseen! eli kouluarvosanana 10 ! Ja muutenkin koulu rintamalla pyyhkii hyvin, näin kahta päivää koulua nähtyäni tällä viikolla on vielä helppo se sanoa :) Huomenna aamutunnit Joogataan, musta tuntuu, että mulle riittää Nugguuminen :D Huomenna on myös ravitsemusopinkoe, johon tietenkin reippaasti olen koko.. tai.. puolet.. tai.. ainakin tunnin lukenut tänään, hyvin se menee!
Pikkupullienteko -kokeesta sain 4, kelvannut olisi kyllä 5, mutta väri pullissa vähän oli kärsinyt. What ever.

Oon varma, että meijän kämpässä on joku ulkopuolinen ja nyt pelottaa. Parvekkeen ovi hakkaa tuulen mukana ja äsken kuului kauhee tömähdys, lisään tän tekstin äkkiä, jos mä vaikka kuolen kohta! Tai sitten se ääni olikin vaan Jessica Alba, joka tykkää tehdä noita stunttimiehen/naisen hommiakin itse, se varmaan tulee rapsuttaa mun selkään kun vähän kutittaisikin.

Muistakaa ihmiset, mulle ei vittuilla eikä teillekkään, jos luette mun blogia ja kommentoisitte kirjoituksia.. *vinkkk*

-Footi