Aika se vaan on mennyt lujaa, monen monet kerrat on pitänyt tännekkin tulla kirjoittamaan kuulumisia, mutta yksinkertaisesti kynnys aloittaa uutta kirjoitusta lyhyessä ajassa on ollut liian vaikea. Aikaa ei todellakaan ole ollut tarpeeksi, sen vapaa-ajankin, jota on ollut, olen käyttänyt löhöilyyn ja musiikin kuunteluun suurimmaksi osaksi. No mitä kuukaudessa on tapahtunut.

Hanna Pakarinen voitti Euroviisut, mainitsemisen arvoinen pelkästään Euroviisuille omistetun kirjoitukseni takia! Ja mitäs minä siellä veikkailin, häntä juuri, muutamien muiden ehdokkaiden joukossa tietenkin. Jos joku kysyisi, minkälainen Hannan esityksestä pitäisi tulla, on päässäni kymmenen eri suunniteltua koreografiaa, yhden näin mainitakseni. On pimeää --> KIRKKAAT VALOT ---> KETTINGIT ---> TULTA -------> RÄJÄHTEITÄ ---> TUULTA ---> MEKKO POIS --- KIRKKAAT VALOT --- pimeys. Tulevaan ammattiini tosin ei kuulu koreografien suunnitelu vaan kokkaus, tosin nykyinen ilta työni ei hipaise näitä kumpaakaan ollenkaan.

Nimittäin tämä poika on mennyt puhelinmyyjäksi Helsinkiin, kolme viikkoa takana ja kyllähän sitä myyntiä on tullutkin. Myyntipuhe on viilausta vaille valmis. Tosiaan ihan kivaa hommaa, aika menee nopeesti ja asiakkaiden kanssa on kiva jutella lukuunottamatta luurinlyöjiä ja haistattelijoita. Niitä loppujen lopuksi on aika vähän. Yksinäiset mummot ovat mun juttu, niille lepertely tuntuu kivalta ja kun itsellä on hyvä mieli niin se mummokin pienen harkinnan jälkeen ostaa multa tuotteen.

Kello näyttää tuhatta ja en ole saanut puoliakaan ajatuksistani tähän kirjoitukseen vaikka kuinka nopeasti yritin kirjoittaa, se on vaan niin, että on pakko mennä nukkumaan. Toivottakaa mulle hyvää koulupäivää ja työpäivää! :D

-Footi

p.s Jos joku jossain, juuri kun sitä vähiten odotat, soittaa sinulle ja sanoo "ERIK HÄRKIN PÄLÄLÄLÄ ME NAISET LEHDEN TARJOUS" niin se olen MINÄ!